luni, 3 decembrie 2012

Inventie de top de la NEC



              Comapania NEC socheaza cu noua lansare in domeniul tehnologiei de ultima ora.
 

   Este vorba de un program de recunoastere faciala cu aplicabilitate in strategia de marketing care poate determina estimativ varsta sau sexul vizitatorilor sau clientilor unui magazin. Programul este conceput sa adune informatii in timp real pentru a putea determina ulterior daca acel client este unul nou sau care a revenit.
Acele informatii sunt apoi prelucrate, stocate si folosite ulterior pentru a analiza comportamentul clientilor.

   Astfel ca tehnologia folosita de cei de la NEC, pe baza datelor acumulate, poate estima ce trenduri se regasesec in preferintele clientilor, cat de interesati sunt de magazinul vizitat si cat de des fac cumparaturi acolo cat si ce produse sunt cumparate mai des.


     Aceasta noua inventie de top de la NEC este folosita in Japonia. Costa aproximativ 800 de dolari pe luna pe magazin. Magazinul respectiv nu trebuie sa detina decat un computer normal si o camera  video.
Reprezentantii NEC au declarat ca '' aceste serviciu este in principal dedicat retaileri-lor care au mai multe magazine si este foarte bun pentru strategiile de marketing ''.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu